Sluchawki i wyposazenie dla Call Center i Contact Centre
Sluchawki i dodatkowe akcesoria usprawniajace prace w biurze
Sluchawki z mikrofonem do komputerow PC i Mac
Sluchawki Bluetooth i przewodowe dla telefonow GSM i DECT
Rozwiazania dla osĂłb starszych z problemami ze sluchem
GAMECOM - Sluchawki dla graczy
 

 
NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI SŁUCHAWKI DO KOMUNIKACJI

 
      

 

Metody ochrony słuchu

   


Czym jest szok akustyczny?  (Definicja wg ITU-T i ETSI)
  • jakiekolwiek, tymczasowe lub stałe zakłócenie pracy ucha lub systemu nerwowego, które może zostać spowodowane u użytkownika telefonu przez nagły wzrost ciśnienia akustycznego wytwarzanego przez telefon”
  • Zauważa się, że „szok akustyczny zazwyczaj jest wynikiem wystąpienia okoliczności odbiegających od normy, krótkotrwałego wzrostu napięcia elektrycznego na stykach aparatu telefonicznego”

Szokiem akustycznym określane są sytuacje, gdy głośności dźwięku przekroczy dopuszczalny poziom (118 dBSPL w Unii Europejskiej).  

Co to jest hałas impulsowy?

  • nagły, zaskakująco głośny dźwięk (o głośności niekiedy poniżej 118 dBSPL) spotykany podczas rozmów telefonicznych, rozpraszający uwagę i powodujący dyskomfort w używani telefonu.

Najczęściej spotykanymi przykładami hałasu impulsowego są nagłe dźwięki DTMF czy sygnał faksu oraz telefoniczne sprzężenie zwrotne.

Wszystkie profesjonalne słuchawki nagłowne firmy Plantronics  wyposażone są we wbudowany układ, który zabezpiecza przed szokiem akustycznym

Aby zwiększyć ochronę przed szokiem akustycznym lub hałasem impulsowym niezbędne są dodatkowo zasilane adaptery lub wzmacniacze (przykład M12). Dzięki elektronicznej obróbce sygnału zapewniają one większe bezpieczeństwo oraz komfort pracy użytkownikowi. We wzmacniaczach i adapterach firmy Plantronics zastosowane są technologie SoundGuard PlusTM oraz CallClarity.