Sluchawki i wyposazenie dla Call Center i Contact Centre
Sluchawki i dodatkowe akcesoria usprawniajace prace w biurze
Sluchawki z mikrofonem do komputerow PC i Mac
Sluchawki Bluetooth i przewodowe dla telefonow GSM i DECT
Rozwiazania dla osĂłb starszych z problemami ze sluchem
GAMECOM - Sluchawki dla graczy
 

 
NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI SŁUCHAWKI DO KOMUNIKACJI

 
      

 

Dobór słuchawek do Call Center

   

 



Wybór słuchawek Wybór słuchawek - a właściwie wybór producenta słuchawek - stanowi strategiczną decyzję dla Twojego CallCenter. Plantronics ma ponad 40-letnie doświadczenie w dostarczaniu słuchawek nagłownych dla CallCenter. Doskonale rozumiemy potrzebę kompleksowej obsługi: od wyboru i zamówienia, poprzez zarządzanie posiadanym sprzętem, aż do serwisu i wsparcia technicznego.

Jest wiele różnych typów słuchawek różniących się od siebie stylem noszenia, typem mikrofonu i parametrami. Dzięki temu można wybrać odpowiednie słuchawki do odpowiedniego przeznaczenia. Wybór słuchawek należy rozpocząć od

1. Określenia poziomu hałasu w CallCenter. Inwestowanie w nieodpowiednie funkcje lub też oszczędzanie na tych naprawdę istotnych może sprawić iż zostaną wybrane słuchawki nie sprawdzające się w tym konkretnym CallCenter

2. Poznaj swojego dostawcę. Oceń tak, jak to robisz z innymi ważnymi partnerami w interesach. Czy ma odpowiednie doświadczenie? Czy rozumie specyfikę CallCenter? Czy oferuje wsparcie przed i po sprzedaży? Wreszcie - czy jest stabilny finansowo w długim okresie?

3. Gama produktów. Czy wybrany dostawca oferuje pełną gamę produktów? Zadowolony agent to wydajny agent, a szeroki wybór słuchawek pozwala wyjść naprzeciw indywidualnym potrzebom. Nie mamy do czynienia z sytuacją typu "jeden model dla wszystkich". Aby podnieść wydajność agentów i monitorować satysfakcję klienta, wybierz dostawcę mającego rozwiązanie bezprzewodowe dla trenerów i supervisor'ów, żeby mogli swobodnie przechodzić od jednego agenta do drugiego.

4. Jeden dostawca. Postaraj się związać z przedstawicielem producenta. Gdy tworzysz CallCenter lub szukasz nowego wyposażenia, wybierz wiarygodne źródło zdolne zaspokoić wszystkie Twoje wymagania. To obniży koszty transakcji, a w następstwie tego całkowite koszty Twojej firmy.

5. Zarządzanie słuchawkami. Uwzględnij ekonomiczne zarządzanie posiadanym sprzętem. Gdzie masz zamiar przechowywać i jak kontrolować stan wyposażenia w słuchawki nagłowne? Znajdź dostawcę, który zajmie się tym dla Ciebie.

6. Wdrożenie. Kto zajmie się słuchawkami nagłownymi? Wyznacz specjalistę lub administratora biura, który zajmie się procedurami wdrożenia. Mając ustalone procedury i system wdrażania oszczędzisz czas i pieniądze.

7. Wsparcie techniczne. Pomyśl, jak będzie wyglądała opieka posprzedażna. Upewnij się, że dostawca oferuje 24-godzinny support. Słuchawki działające całą dobę to sprawa kluczowa. Bez słuchawek agenci nie będą odbierali rozmów, a Twoja firma nie zrealizuje zleceń.

8. Szkolenie agentów. Pamiętaj, że agenci potrzebują szkolenia - jak używać i obsługiwać słuchawki. Niektórzy dostawcy prowadzą szkolenia na miejscu, trening w oparciu o komputery lub video, czy też interaktywne prezentacje.

9. Całkowite koszty. Przeanalizuj przewidywane wydatki na słuchawki nagłowne na dwa-cztery lata naprzód, a nie tylko same ceny zakupu. Cena zakupu okazuje się być zaledwie połową kosztów ponoszonych w dłuższym okresie. Druga połowa to naprawy, części zamienne, zgubione czy niewykorzystane słuchawki oraz często zbyt krótki okres gwarancji. Zidentyfikuj wszelkie koszty, abyś miał kompletny obraz inwestycji finansowej.

10. Dźwięk przyszłości. Zwróć uwagę, czy Twój dostawca wciąż inwestuje w badania i rozwój sprzętu przeznaczonego do CallCenter. Słuchawki nagłowne są ostatnim ogniwem pomiędzy agentami i klientami: powinny zapewniać doskonałą jakość dźwięku, dopasowanie, komfort i stabilność na głowie (uchu). Agenci mają się skupić na rozmowach i obsłudze klientów, a nie rozpraszać się z powodu nieodpowiednich słuchawek.
i pogwarancyjnych.

Rurki głosowe (VT) a redukcja szumów otoczenia (NC)


- Rurki głosowe są lżejsze i ładniejsze
- Rurki wymagają mniej dokładnego ustawienia względem ust agenta
- Lepsza higiena (jeśli rurki są wymieniane)
- Tylko mikrofony z redukcją szumów sprawdzają się w głośnych CallCenter ponieważ agenci rozmawiają ciszej, a klienci nie słyszą w tle rozmowy innych agentów

Słuchawki na dwoje uszu (Binaural) a słuchawki na jedno ucho (Monaural)


- Słuchawki na dwoje uszu ograniczają poziom hałasu - pracownicy zazwyczaj rozmawiają
  ciszej
- Słuchawki na dwoje uszu ograniczają głośność w słuchawkach (sygnał rozkłada się na
  dwoje uszu)
- Słuchawki na jedno ucho pozwalają na słuchanie co się dzieje wokół pracownika i redukują
  poczucie izolacji

Wzmacniacze/Adaptery a bezpośrednie podłączenie

Adaptery nie są konieczne w większości wypadków ale oferują:

- Lepsza jakość dźwięku i ochrona słuchu (CallClarity i SoundGuard Plus)
- Elastyczność i dodatkowa kontrola przez użytkownika (przełączanie, wyciszanie, regulacja
  głośności)
- Zwiększają wydajność poprzez umieszczenie kontrolek w jednym miejscu